Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

ilość odwiedzin strony: 447931
ostatnia aktualizacja: 31.12.2024 12:30

Specjalista ds. BHP

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 2  im. Jana Pawła II

                                        w Suchym Lesie, ul. Poziomkowa 11

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze


Specjalista ds. BHP  w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w  Suchym Lesie

I. Nazwa i adres zakładu pracy  - jednostki ogłaszającej nabór:

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II ul. Poziomkowa 11, 62-002 Suchy Las jest jednostką organizacyjną (jednostką budżetową) Gminy Suchy Las.

 

II. Opis stanowiska urzędniczego:

 

Specjalista ds. BHP w Szkole Podstawowej nr 2 w Suchym Lesie, pracownik samorządowy,

Wymiar czasu pracy: 0,13 etatu (1 godzina dziennie, 5 godzin tygodniowo)

Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko,

Rodzaj umowy: umowa o pracę na podstawie przepisów Kodeksu Pracy oraz ustawy                           o pracownikach samorządowych, pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony                       - z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.

 

III. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia:

1. Wymagania niezbędne:

1.    posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 530),

2.    ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3.    nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

4.    nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

5.    posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie  w zakresie potrzebnym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. BHP ,

6.    posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty ds. BHP,

7.    posiada wykształcenie wyższe, co najmniej 2 - letni staż pracy na podobnym stanowisku, bądź wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy na podobnym stanowisku

8.    jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. BHP.

2. Wymagania dodatkowe (preferowane - podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):

  1. wykształcenie oraz praktyczna znajomość zagadnień z zakresu BHP, 
  2. samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.

3.      doświadczenie w administracji samorządowej, w tym w placówkach oświatowych,

    IV. Podstawowy zakres obowiązków obejmuje między innymi:

  1. znajomość przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących powierzonego stanowiska,
  2. prowadzenie szkoleń z zakresu BHP wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych, sporządzanie dokumentacji związanej ze szkoleniem BHP
  3. wypisywanie zaświadczeń dla pracowników po przeprowadzonym szkoleniu BHP
  4. inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II.

 

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
w  wymiarze czasu pracy - 5 godzin tygodniowo.

Miejsce wykonywania pracy: Suchy Las, ul. Poziomkowa 11.

Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

-          nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,

 

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 2 w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia:

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 2  
w Suchym Lesie w listopadzie 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej wynosi poniżej 6%.

 

VII. Wymagane dokumenty:

1.      list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem,

2.      życiorys (CV),

3.      kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,

4.      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

5.      kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6.      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii – opatrzone własnoręcznym podpisem,

7.      oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego

8.      klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy – opatrzona własnoręcznym podpisem.

9.      kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

 Uwaga: Kandydaci, którzy nie złożą wymaganych dokumentów i oświadczeń nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Poziomkowa 11, 62-002 Suchy Las, osobiście lub za pośrednictwem poczty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru do dnia 30 grudnia 2024 r.. do godz. 15:00 
z dopiskiem: "Nabór na stanowisko specjalisty ds. BHP".

Dokumenty kandydatów, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. W razie przesłania przez kandydata dokumentów drogą pocztową, za datę ich doręczenia uważa się datę wpływu do Szkoły Podstawowej nr 2 w Suchym Lesie.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i metodach przeprowadzenia naboru.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie oraz na tablicy informacyjnej szkoły.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych do naboru oraz zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości. Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy
o pracę.

 

 

Suchy Las, 20.12.2024 r.                                                       

     

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.):

  1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie,
     ul. Poziomkowa 11, 62–002 Suchy Las.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
    e-mail: krzysztof.dziemian@rodo.pl lub pisemnie na adres: ul. Poziomkowa 11, 62–002 Suchy Las.
  3. Dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę, których podanie jest obowiązkowe tj. imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO. W tym samym celu przetwarzana będzie informacja o niepełnosprawności. Jej podanie jest jednak nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu), w związku z art. 6 ust. 1 lit. c oraz 9 ust. 2 lit. b RODO.
  4. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 6 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody.  
  5. Pozostałe dane podane nadmiarowo w procesie rekrutacji, przetwarzane będą na podstawie dobrowolnej zgody, którą jest przekazanie tych danych podczas procesu rekrutacyjnego, a podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie, poprzez wysłanie wiadomości na adres wskazany powyżej, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie danych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym. Natomiast podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
  8. Dane osób, niezakwalifikowanych do rekrutacji, będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane. Dane osób zakwalifikowanych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  9. W sytuacji uzyskania rekomendacji do zatrudnienia, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  10. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

·         Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a lub b RODO: 

o   prawo dostępu do treści danych 

o   prawo do sprostowania danych 

o   prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) 

o   prawo do ograniczenia przetwarzania danych 

o   prawo do przenoszenia danych 

·         Jeżeli podstawią prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO: 

o   prawo dostępu do treści danych 

o   prawo do sprostowania danych 

o   prawo do ograniczenia przetwarzania danych 

·         Osoba ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  2. Odbiorcami danych są podmioty:
  • Organy i instytucje oraz właściwe podmiotom administracji publicznej i samorządowej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  • Firmy świadczącym usługi na rzecz ADO, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, obsługi informatycznej.

                                                                                               Przyjąłem/przyjęłam do wiadomości
                                                                                                      i akceptuję powyższe zasady                                                                                                                                                                    

                                                                                              ……………………………………………

 

OŚWIADCZENIE

 

Ja niżej popisana/y …………………………..………………………………... oświadczam, że:

 

  1. Posiadam / Nie posiadam* obywatelstwo polskie,   
  2. Posiadam / Nie posiadam* pełną zdolność do czynności prawnych,
  3. Korzystam/Nie korzystam* z pełni praw publicznych,
  4. Nie byłam/em/Byłam/em* skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. Posiadam/ Nie posiadam* nieposzlakowaną opinię.

 

 

 

…………………………………

    (data i własnoręczny podpis)

 

 

 

Objaśnienia:

*) niepotrzebne skreślić.

 

 

 

Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania pracy na stanowisku inspektora ds. BHP

 

Ja niżej podpisany(a)……………………………………………….…

zamieszkały(a) …………………………………………………..........

legitymujący(a) się dowodem osobistym ………………………….…

wydanym przez ………………………………………........................

 

świadomy/a odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania wynikające z art. 233 k.k. (podanie nieprawdy lub zatajenie nieprawdy) oświadczam, iż mój stan zdrowia pozwala
mi na wykonywanie pracy na stanowisku specjalisty ds. BHP w Szkole Podstawowej nr 2
im. Jana Pawła II w Suchym Lesie.

 

 

…………………………………………

(podpis)

 

 

 

 

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista ds. BHP  
w  Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II , ul. Poziomkowa 11, 62-002 Suchy Las

Ja niżej  podpisany( a)……………………………………………………………..…..

wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb naboru na stanowisko specjalisty
ds. BHP w Szkole Podstawowej nr 2 w Suchym Lesie ul. Poziomkowa 11, 62-002 Suchy Las
z Rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)

 

…………………………………….                                         ………………………………….

(miejscowość, data)                                                                                     ( własnoręczny podpis)

 

W przypadku chęci pozostawienia aplikacji na potrzeby ewentualnego przyszłego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli opatrzonej własnoręcznym  podpisem (opcjonalnie):

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich dla potrzeb ewentualnego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prowadzonego przez Administratora danych osobowych – Dyrektora Szkoły

 

Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Poziomkowa 11, 62–002 Suchy Las, przez okres najbliższych 6 miesięcy.”

 

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. BHP W SZKOLE PODSTAWOWEJ 
NR 2 IM. JANA PAWŁA II W SUCHYM LESIE

 

Informuję, że w wyniku ogłoszonego naboru na stanowisko specjalisty ds. BHP w Szkole
Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie, decyzją Komisji Rekrutacyjnej został wybrany:

Pan Przemysław Olech

 

 

UZASADNIENIE:

W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej komisja wybrała Pana Przemysława Olecha, który w wysokim stopniu spełnił wymagania Komisji.

Pan Przemysław Olech posiada wykształcenie wyższe. Ukończył wiele kursów i szkoleń w tym studia podyplomowe Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Kandydat posiada doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z samorządem.

 

 

 

PROTOKÓŁ

z przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem na stanowisko
specjalisty ds. BHP w Szkole Podstawowej nr 2
im. Jana Pawła II w Suchym Lesie

 

Komisja w składzie:

  1. Izabela Jurgowiak – przewodnicząca komisji
  2. Dorota Dłużewska – członek komisji
  3. Małgorzata Szymańska – sekretarz komisji

 

W dniu 30 grudnia 2024r komisja w w/w składzie przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną z:

  1. Przemysławem Olechem - zam. ul. Leśna 54, 62-005 Promnice

 

Zastosowano następujące metody i techniki postępowania:

Przeprowadzono rozmowę dotyczącą wiedzy kandydata z zakresu obowiązków na stanowisku specjalisty ds. BHP, zadano 5 pytań otwartych dotyczących ww. tematyki oraz 1 pytanie  dotyczące praktycznego zastosowania wiedzy kandydata.

W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego pan Przemysław Olech został zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. BHP.
Kandydat wykazał się wiedzą z zakresu przepisów i tematyki związanej z BHP.

Informacja o rozstrzygnięciu procedury konkursowej została zamieszczona na stronie BIP
SP nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie w dniu 31.12.2024r.

 

 

Suchy Las, 31.12.2024r.

Metryka

  • Autor wpisu: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie
  • Data dodania: 31/12/2024 12:30
  • Autor ostatniej modyfikacji: Ryszard Sempiński
  • Data ostatniej modyfikacji: 31/12/2024 12:30
  • Liczba odsłon: 53
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Dane kontaktowe

tel. 61 8117 162

fax. 61 8119 729

e-mail: sp2@suchy-las.com

Dane adresowe

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie

ul. Poziomkowa 11

62-002 Suchy Las

tel. 61 8117 162

fax. 61 8119 729

Godziny urzędowania

Sekretariat czynny

od 7.00 do 15.00